اراده ی پولادین+امید+پشتکار=موفقیت

تقويت اعتماد بنفس

Elahi

روزی مجنون از روی سجاده شخصی رد شد!
مرد نماز را شکست و گفت: مردک درحال راز و نیاز با خدا بودم تو چگونه این رشته را بریدی…؟!
مجنون لبخندی زد و گفت: من عاشق بنده ای هستم و تو را ندیدم تو چگونه عاشق خدایی و مرا دیدی….!؟!؟



نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت14:04---12 فروردين 1393
خیلی خوبه وبت به وبلاگ من هم بیایید
http://aida13821382اگه به وبلاگم نیاید من ناراحت می شم


غریبه آشنا
ساعت16:35---24 آبان 1392
سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.مطالب جالبی داری فقط یکم حس میکنم مخاطباش خاص باید باشن.ینی عمومی نیستن.امیدوارم موفق باشی منم یه وبلاگ دارم.هر هفته یه مسابقه توپ توش برگزار میشه با جایزه های فوق العاده(یه تبلت نفر اول و 350 هزارتومن پول نفر دوم).دوست دارم تو هم تو این جایزه های شریک باشی.به منم سر بزن منتظرمااااااااااااااااا
http://autroshop.mihanblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 آبان 1392برچسب:,ساعت 16:6 توسط *sina*| |

Design By : LoxTheme.com

تعبیر خواب آنلاین